Nu kommer det alla har väntat på

Hej nu är det dags för en uppdatering. Vi börjar i tisdags. Jag och Andrea vaknade ganska tidigt och hoppade in i duschen. Jag fick som vanligt fina utslag på halsen i ansiktet och lite här och var. Jade kom och efter ett tag åkte Andrea och Jade in till stan för att kolla på bio och jag åkte hem. Jaha vad skulle man nu hitta på? Linus var i Västerås och ingen annan människa var hemma. Jag funderade på att dra till Västerås det tar inte mer än 2-3 timmar med bilen. Men han var ju hos sin mormor och hon mådde lite dåligt så det blev inge Västerås för min del. Jag satt hemma och tråkade sen ringde jag till mamma som jag började bråka med och för att undvika ett utbrott så åkte jag hemifrån innan hon kom hem och drog iväg till barkarby tog en meny på donken och sedan drog jag till jakobsberg och träffade Tobbe. honom har jag inte träffat på skit länge så det var mysigt. Jag och Tobbe tog bilen till stan sedan åkte vi hem till Andrea så jag fick mysa lite innan vi begav oss från henne vid 1 på natten. 2 speedade adhd grabbar i en moppebil 1-3 på natten det kan ju inte sluta bra. Vi var ute och åkte och fick för oss att dra till donken då vi var lite hungriga, så donken blev det väl runt 2. Efter donken drog vi till en parkering och sladdade med bilen. jag gick ut och tittade på när tobbe sladdade medans jag ringde Andrea och sa godnatt. Har film på när jag sladdade ska bara be tobbe skicka över den innan jag kan lägga upp den. Vi fick syn på securitas och dom närmade sig så vi drog vidare. kom vell hem någon gång vid 3 och somnade halv 4. jag gick upp halv tio nästa morgon och åkte hem vid 10. jag och pappa satte oss i hans bil och åkte gamla vägen till landet så jag skulle lära mig hitta den vägen för jag ska ju åka till landet med min bil i sommar. Jag kom hem och då var Andrea i väsby så jag åkte och hämtade henne hos ponta sen åkte vi till solna. nu kom vi precis hem från centrum då vi vart och träffat chris och alex.  Nu ska vi laga mat sen vet vi inte om vi åker till väsby och träffar rikard och sen sover hos mig eller om vi stannar i solna jag kommer uppdatera sen så ni vet hur det blir. ni får ha det super duper bra pusspåre 





Kommentarer
Postat av: Pamela

Ni har ju hunnit med jätte mycket och det är ju kul :)

2009-02-27 @ 10:06:32
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: madeleine

Du lyckas verkligen göra något kul hur tråkigt du än har det?

2009-03-04 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0