tillbaka till vardagen

hejsan. i torsdags åkte jag till andrea sedan dess har jag bara legat här och inte gjort nånting så det finns inte så mycket att skriva om. var en sväng i skolan idag sen satt jag hemma och stirrade i väggen nej men typ. det fanns verkligen ingenting att göra. linus var på väg hem från skolan så jag åkte till häggvik station för att hämta honom där. när jag satt i bilen och väntade på honom så stod jag tydligen vägen för en buss så den tutade på mig och det e ju inte snäll tuta på bussarna så då hoppade jag upp i taket, jag flyttade på bilen sen kolalde jag på mobilen, 3 nya medelanden, ett missat samtal. då va de ju dags för solna. skickade ett sms till linus att jag inte kunde hämta honom sen drog jag hem och hämtade alla diabetesgrejjerna så jag ska klara mig om ntt händer hos andrea. hemifrån mig till andrea brukar det ta 35 minuter med bilen idag tog det 25-30 minuter. jag körde varken lugnt, fint eller sakta. jag var rätt så glad på gasen och inte alls sugen på att bromsa. vi la oss i sängen och andrea låg bara i min famn.



En bild säger mer än tusen ord.
men några ord tänkte jag säga om bilden.
det är i solna precis vid tallbacka skolan. det är trappor och tunnlar där. en mysig cykel miljö. det är med min gamla kona shred som tyvär blivigt stulen. det var sent in på hösten men det ser ändå ut som sommar och att jag cyklar i bara t-shirt gör ju inte att det ser kallare ut. jag har min keps på mig som jag precis kunnat använda igen. den är på tok för stor när jag är rakad och nu har håret växt ut en bit. ja på bilden cyklar jag i ringar på bakhjulet. det var vell det jag hade att säga om bilden nu kommer dagens låt.

artist: fattaru

låt: klassfoto



jag vill skriva och skriva men jag känner att det inte finns så mycket att säga. jag har ju lite funderingar. vad ska jag göra för pengarna jag får från försäkringsbolaget för cyken som blev stulen? ska jag köpa en ny cykel? kommer ni ihåg den jag vill ha? jag lägger upp bild på den igen.



den kostar 8 000 kr. så mycket kommer jag inte att få ut på försäkringen men pappa kommer att betala mellan skillnaden.

och moppen. ska jag sälja den? jag har inte använt den sen i sommras. kommer jag att använda den i sommar? jag vill använda den men jag kommer ju aldrig att orka använda den nu när jag har bilen. men vill inte sälja den iaf jag kommer att få separations ångest. men det e nog bäst att bli av med den.

andrea har ju köpt en moppe så lite kanske man kan få köra iaf. om hon vill ta min bil så kan ju jag faktiskt ta moppen om jag skulle känna för det. visste ni inte att hon har köpt moppe så ska ni veta den och snygg och fin är den. när vi pillat lite så ska vi nog få upp den i 80 kmh utan att det syns och hörs. hon köpte iaf en derbi senda 07 för 17 500kr riktigt bra köp. för er som inte vet hur en sån ser ut så kan jag lägga upp en bild.



den är fin. också saknar jag min moppe jätte mycket så jag måste ju bara få lägga upp en bild på den.



nej nu har jag skrivigt klart.  ni får ha det super duper bra pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, oj vad du har utvecklat din blogg till något intressant att följa. Du är så rak och äkta i ditt berättande. Du ligger som favorit i min bokmärkesmeny. Vilka snygga bilder på när du cyklar, vem fotade?

2009-02-09 @ 20:23:24
Postat av: Flickvän

Du är bra underbar det ska du veta!

Ja min moppe är ju bra din :$



Självklart var det jag som var framme med min älskade kamera och fotade Jimmy! :D <333

2009-02-09 @ 22:28:08
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Flickvän

Du är bra underbar det ska du veta!

Ja min moppe är ju bra din :$



Självklart var det jag som var framme med min älskade kamera och fotade Jimmy! :D <333

2009-02-09 @ 22:28:12
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0