6 underbara månader

hej alla läsare ni få som är kvar. kan förstå att ni försvinner eftersom jag inte skrivit så ofta men jag ska verkligen skärpa mig. i tisdags så hade jag och andrea varit tillsammans i 6 månader och våra föräldrar skulle träffas ordentligt för första gången. vi åkte allihopa till heron city och bowlade. jag och andera lyckades hamna på delad första plats. känns ju underbart att det blev så på våran dag. efter bowlingen så åt vi gott på amazon. man förstår ju på restaurangens namn att det är bra grejjer. fatta ni? amazon är ju även en gammal fin volvo. vi kom hem och var trötta men kollade igenom sista avsnittet på de halvt dolda. bra serie men lite invecklad så man måste hänga med. 

igår gjorde jag väll inget speciel över huvud taget var på gården bara tills man blev arg på ulf och drog där ifrån. sen åkte jag hem och pratade med andrea i nästan 2 timmar. älskar min underbara andrea mäst av allt.

idag finns det vell inget att skriva om. har varigt med andrea i centrum och nu är vi ensamma hemma och hon lagar mat så ska vell vidare till köket och vara social. 

ni får ha det så bra mina få läsare som inte svikigt mig haha. 

puss påre

Kommentarer
Postat av: Flickvän

Kunde aldrig önskat mig en bättre dag älskling<3

Och fler månader ska det bli!

Kan inte fatta hur fort tiden gått!



Jag älskar dig av hela mitt hjärta... Glöm aldrig det!

2009-01-29 @ 22:00:43
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Glad/trevlig ½årsdag i efterskott :)kramisar

2009-02-01 @ 00:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0