cykel bilder

tjenare alla mina läsare. jag har en liten hemlighet som ni kommer att få veta senare beroende på hur det går. spännande va? nej men jag sitter vid familjens data och hittade massor med gamla bilder framförallt på mig när jag cyklar. saknar min cykling. tänkte att ni ska få se dom finaste bilderna.

kör på bakhjulet utan fötter. lite halv komlicerat men de funkar.



cyklar på bakhjulet med ett ben rakt ut. lite små roligt.



står på sadeln när jag åker på bakhjulet. det är svårt



på den här bilden vänder jag på framhjulet det är riktigt smidigt och kan va bra att kunna i vissa mijlöer.



det här är komplicerat båda fötterna på samma sida av cykeln på framhjulet.
svårt att få över benet igen och cykla vidare men det kan gå.



ett helt vanligt hopp men en av mina bmxer. den är nu nedplockad i delar. projektet står still.



bakhjuls åkning med bmx.



det var dom bilderna det. kommentera nu vad ni tycker.

tänkte avsluta med en sista bild på en hemma gjort raket/bomb som vi byggde ihop dagen innan nyårsafton de var ordentligt tryck i den lilla glasflaskan



det var allt för stunden. ha det bra allihopa pusspåre

Kommentarer
Postat av: Flickvän

Du är så skillad med cykeln älskling:D

Fint inlindat med "hemligheten" :P<3

2009-01-14 @ 14:17:40
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha okej, jag är ialf glad att du hade hjälm på EN av bilderna :P du måste vara rädd om dig!!



okej, jag är nyfiken, men kommer typ inte kunna läsa din blogg förns på söndag, så hmm jaa. men jag får väl stå ut eller ngt :(

2009-01-14 @ 17:23:15
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: åsa

Åh, jag vill också kunna det där!! Håller du kurser?

2009-01-15 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0