dags att sova?

god natt

 haha borde man inte säga så när det är närr. man säger ju god morgon , god dag och godkväl.. så nu tycker jag att man får säga godnatt fast man inte ska sova. klockan är ju faktiskt 03:30 men jag är inte det minsta trött. jag sitter i soffan och tänker på min älskling och att hon ligger hemma i sängen och sover så sött. vill ju bara krypa ner hos henne och hålla om henne och bara mysa. men jag får inte träffa henne fören fredag eftermidag. jag kan verkligen inte sova utan henne. ni ser ju själva. klockan är halv 4 och jag har inte ens lagt mig. jag älskar andrea mest av allt och ska lixom vara tillsammans med henne förevigt. visst är det jävligt jobbigt att vara utan henne men då längtar man ju lixom efter varandra så uppskattar man varandra mer när man träffas. vi ahr lixom vart med varandra varje dag på lovet dygnet runt och då tar man bara varandra för givet. man måste vara utan varandra man måste sakna varandra och man måste kunna göra saker utan varandra. frågan är bara när jag ska lära mig att sova? jag varken röker eller snusar längre så inget av det håller mig pigg. jag ahr inte fått i mig nått coffein på hela dagen inget caffe eller coola. men ändå kan jag inte sova. andrea du är allt för mig och jag tänker ALDRIG släppa taget om dig. du och jag förevigt. älskar dig gumman. alla läsare får ha de så bra

 pusspåre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0