Drogad, nej bara trött

hejsan alla läsare. jag känner mig helt ned drogad men jag är väll bara trött? nej men jag har börjat ta medicin på kvällen också för att jag ska bli trött. eftersom jag aldrig riktigt varigt trött tidigare så vet jag inte om jag är trött eller seg. för jag känner mig helt borta. iofs är det amfetamin i min medicin men så här knasig borde man inte bli. nej ska vi berätta lite om dagen.

jag vaknade vid halv 8 och gick ner och åt frukost med min bror sen var det ju att hämta bilen som var nylagad. äntligen har jag en fungerande handbroms. sen åkte jag till kom köpcentrum och fyllde på mobilen sen avr det ju dags för skolan. där gick det inge bra. ingen koncentration och sen börja ängvreten tjaffsa, kniv hade han med sig också så den tog jag ifrån honom då hotade han att döda mig så jag drog ner han på marken och vred om armarna på han. david (elev assistent) har sagt åt honom att inte bråka och att han får skylla sig själv om han bråkar med mig. han förstår aldrig om man skämtar eller om det är på allvar så det var nog tur att jag åkte hem innan jag flög på han ordentligt. 

jag och linus skulle ju åka till viksjö och hämta lite av hans grejjer hos hans ex och på vägen var det en lastbil som kört rakt in i en bro han var för hög för att komma under så polisen dirigerade trafiken. det känns som att jag alltid är med om allt sånt där. bilkrockar, ligga i diket och punktering i akalla 3 på natten. 

har pratat lite med andrea i telefon nu på kvällen älskar henne jätte mycket♥ 

det kommer inte att bli någon överaskning. det sket sig. det var vell allt för idag. ni får ha det så underbart bra

 pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0