ett litet snabbt inlägg

tjenare alla underbara människor som orkar läsa igenom alla mina inlägg och som kommenterar. i natt somnade jag kl 4 och gick upp kl 8. åkte till skolan sen efter det så åkte jag hit. till andrea gud vad jag längtar tills hon kommer hem jag ska pussa på henne massor. vi ska hem till mig sen blir det midag sen i kväll så blir det bio. har skaffat ny mail nu också tyckte det var dags för det. fråga om ni vill ha. tänker inte lägga ut den här för då kommer jag få inte allt för trevliga människor på msn. jag sitter och väntar och väntar massa kärlek till min underbara flickvän andrea.

vill ni besöka andrea´s blogg så klicka här hon blir jätte glad om ni läser och kommenterar.

älskar andrea massa jätte mycket så alla vet det pusspåre♥

Kommentarer
Postat av: Albin'

Jag vill ha din nya msn :D

2009-01-10 @ 15:39:54
Postat av: Lovisa

va söta ni verkar vara tsm, du och din tjej! :)

2009-01-11 @ 17:52:05
URL: http://drops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0