fullt ös medvetslös

hej alla läsare förlåt för att jag inte hunnit uppdatera förens nu. men de har vart så sjukt fullt upp idag. började i morse i solna. pappa ringde och störde klockan 7. den tiden måste jag ju gå upp för att komma i tid till skolan men jag ville inte vara taskig mot Andrea för om jag skulle gå upp då skulle hon inte kunna somna om och hon börjar liksom kvart över 9. så jag somnade om och väntade på att hennes alarm skulle gå klockan 8. vi gick upp jag åt och borstade tänderna sen var det ju dags att  åka till skolan, jag började åka 10 över 9. jag börjar kvart över och det tar 35 minuter att åka. jag kom försent så klart och när jag kom fram skulle Thomas åka iväg så jag missade ju de jag skulle göra. dom ända som var kvar nu var ju David och Ängvreten. men han har lärt sig han sa inte ett ord och vågade inte ens titta på mig. åt lunch med David i skolan sen drog jag ner till Infra City och hämtade rikard. vi var hemma hos honom på hans lunch sen när jag skulle köra tillbaka honom så lossnade avgasröret IGEN. jag körde hem och ringde pappa. han tyckt jag skulle låta bilen stå kvar hemma så kom han och hämtade mig. jag hade tid hos min diabetesläkare klockan 14:15 stackars min läkare var helt förstörd hon hade jobbat i säkert ett dygn. så kan det gå när man är duktig och behövs. det var i alla fall jätte positiva värden och så. det går åt rätt håll.  pappa dumpade mig hos andrea. vi hann väll inte göra något specielt innan mamma och pappa kom och hämtade oss för att åka till väsby. jag åt middag samtidigt som jag och andrea kollade på unga mödrar. nu var det ju dags att fixa bilen, så vi åkte ner till okq8 och drog in i gör det själv hallarna.  jag tänkte ladda upp bilder men de vägrar ju funka. vi satte iaf ihop röret med en ordentlig rörklämma. nu får det fan lov att hålla. på pappa verkar det som att jag kommer få en ny cykel. men jag vet inte jag kan tro fel. men nu orkar jag inte skriva mer jag är helt slut och måste duscha med andrea. ni får ha det jätte bra allihoppa pusspåre







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0