har man inga förväntningar blir man inte besviken

hej alla söta läsare. rubriken har inget med inlägget att göra men tyckte att rubriken var bra.  


man ser typ ingenting men det där e min nya bilsterio. kan ta en bättre bild imorgon men kände att jag ville lägga upp en liten bild nu så ni blir nyfikna (A)  blev fan otroligt bra ljud ändå tycker jag. för jag har bara två små söta högtalare just nu. 


ungefär sådana högtalare har jag nu fram. två små fina på 100 watt. 
idag har jag och Danne gjort så min sterio funkar. det är inte så roligt att åka från solna till skolan på morgonen utan något ljud i bilen. det är två mil och tar ungefär en halv timma att åka. sen så är man trött på morgonen och då är det skönt att kunna "VAKNA med the voice" så vi satte ihop alla kablar och så. det var ungefär 13 minus grader ute så varken jag eller Danne var specielt sugna på att montera basen för det är flera timmars jobb. det jag ville var ju att kunna lyssna på musik och radio över huvud taget och dessutom fick jag bättre ljud än jag förväntat mig så basen får vänta tills det är minst 15 grader varmt och solen skiner så man kan montera utan att frysa. 

jag tänkte sammanfatta lite i text och bilder lite kort bara. 

börjar i juni. sommaren hade nu kommit på riktigt och jag hade redan tröttnat på skolan. jag gjorde lite det jag kände för på dagarna och så köpte jag en moppe. 



Yamaha Aerox 08. den användes under hela sommaren och hösten nu är den tillsalu. lite små stylad. har gott 512 mil och ska servas. hör av dig om du är intresserad av att köpa så kan vi diskutera pris. skriv en kommentar så kan vi prata vidare sen. 

nu åker vi vidare till slutet av juni och början av juli. jag mådde inte bra någon stans, jag var dryg och otrevlig och ingen drömkille direkt. sen träffade jag Andrea först som kompis sen utvecklades våran vänskap till kärlek. vi blev tillsammans den 27 juli klockan var 27 minuter över 4 på natten. 


bilden är från dagen då vi blev tillsammans. visst är vi lite söta?

tiden gick hur fort som helst och helt plötsligt hade vi varigt tillsammans i 4 månader.


på våran fyra månaders dag så skulle jag åka och hämta Andrea i skolan. jag hade på mig en skjorta och hade köpt en stor röd ros. Andrea blev jätte glad och vi hade en underbar månads dag med bio och mys.

en dag kom pappa med en underbar idé om att jag skulle få en mopedbil. då flög jag i taket och blev förvånad och väldigt glad. vi letade mopedbil ett tag tills vi hittade en perfekt. 


så såg den ut när vi åkte upp till Söderhamn och jag fick titta på den och provköra. pappa fick äran att betala handpenning (A) lite bortskämd är jag nog (a) 

vi har haft stora problem att få tag på vinterdäck till bilen. sommardäck+snö=problem. 


så såg det ut när jag körde ner i diket för andra gången. det tog en halv timme att komma upp med spade och knuffar. men bilen var hel och jag och Rikard var oskadda. 

jag parkerade bredvid en hummer och tyckte att det såg fantastiskt roligt ut så jag var tvungen att ta en bild


min lilla bil bredvid en stor hummer det ser så roligt ut. min bil kanske är en hummerbebis.

jag blev väldigt arg och slog sönder min dörr. ni får ingen bild på knogarna för det är inget roligt att se så låt bilden tala för sig själv



det var alla bilder jag ville lägga upp. kommentera gärna bilderna och texten och om det är någonting annat ni vill att jag skriver om. läs kommentera och snacka med mig om ni har klagomål eller något att säga. ha det så bra pusspåre

men nu kom jag på att jag kunde ta en bild på sterion från nätet. 


ja här är den jag tycker personligen att den är väldigt fin för att kosta 399 kr. men nu får ni ha det bra pusspåre

Kommentarer
Postat av: stoffe

faen, jag ville ju höra baseen:( men sterion såg ju najs ut!:D <3

2009-01-04 @ 21:52:30
Postat av: Matilda

jag var dryg och otrevlig och ingen drömkille direkt (?) Dryg och otrevlig har du väll aldrig varit. kramisar

2009-01-05 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0