min bil ramlar snart i små bitar

hejsan. man kan verkligen aldrig få ha det lugnt. vaknade i morse runt 11 av att pappa ringde. linus var redan vaken jag åt frukost sen drog vi till vallentuna. vi skulle träffa några vid lidl när jag svänger in på parkeringen så låter det från motorn. då tänkte jag "inte nu igen" alltid ska något gå sönder. avgasröret hade släppt. vi öppnade motorhuven och såg att röret släppt men de va ganska kul för bilen lät så inåt helvete. jag sa jag skulle behöva ligga under bilen för att kunna komma åt rätt plats. hade en planka i bilen så körde upp bilen på den men vågade inte lägga mig under för bilen rullade ju och man vill ju inte ha en bil i huvudet. så jag sprang in på lidl och visst fan hade dom en domkraft kostade bara 199kr. min bil väger 320 kilo och domkraften håller för 2 ton. de e fan 3 års garanti. trodde inte de om lidl men nu vet ni alla att man kan köpa en domkraft på lidl. vi hissade upp bilen sen fick linus lägga sig under så jag kunde få röret på rätt plats. de var väldigt komplicerat men det gick bra tillslut och vi kunde åka hem.
e den inte lite söt?

haha billig var den iaf men nu ska ni få se bild på bilen när den var upphissad men domkraften.

det som känns jobbigt är att jag hade en domkraft i bilen för en vecka sen. hade jag inte tagit ut den ur bilen så hade jag inte behövt köpa en ny. men jag tänkte så här nu har jag fått punka och reservdäcket sitter på det ser ni ju på framhjulet. så då tänkte jag det hjälper inte att ha en domkraft om man ändå inte har något nytt däck men det behövdes ju iaf. handbromsen ska jag laga nästa vecka.  sen har jag klippt mig idag.


kort blev det och nöjd blev jag.  iaf jag klippte mig, hoppade in i duschen sen kom pappa så åkte vi iväg på hemligt uppdrag. det var ingen som visste vad vi skulle göra så jag tyckte att det var ganska roligt att se mammas och brorshans reaktion när vi kom hem i en ny bil haha. pappa har nu fått en fård mondeo disel automat. jag bryr mig inte specielt mycket med tanke på att jag aldrig åker med honom. men man får vell avra glad för hans skull. och jag e så busig så jag tänkte köpa en dekal bara för att retas med pappa så tänkte jag köpa den och sätta på bilen. 


jag har ingenting emot fård men bara för att retas med pappa så tänkte jag köpa den och sätta någonstans på bilen. den kostar bara 80 kr på www.dekaltrim.nu så det är ju värt pengarna.

jag har börjat komma in i deppretioner nu det är  hemskt jag saknar andrea hur jävla mycket som helst och känner bara att jag vill vara med henne och pussa på henne massor. har inte träffat henne sen i tisdags men imorgon ska jag åka och hämta henne i solna. så får vi förhoppningsvis hela helgen med varandra. sen ska vi ju dela ut reklam på lördag men annars kommer vi ha jätte mysigt för imorgon ska vi hem till mig och äta lite sen ska vi åka till kista och kolla på nya wallander för den ahr ju premiär i morgon. 

det var vell allt jag hade att säga. ha de bra pusspåre

älskar dig Andrea♥

Kommentarer
Postat av: Albin'

stackars dej och bilen!

2009-01-08 @ 18:17:21
URL: http://sopstation.blogg.se/
Postat av: Flickvän

Saknar dig!

2009-01-08 @ 18:50:07
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig älskling men nu är det bara 16 timmar kvar tills vi ska träffas. älskar dig

2009-01-08 @ 22:15:46
Postat av: Hannah

Haha asså, jaa jag vet inte vad jag ska säga^^ TA DET LUGNT!!!!!

2009-01-08 @ 22:35:52
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: jimmyh

jag tycker det e ganska intressant men folks kommentarer för om man skriver om 3 saker så e de oftast bara en sak som folk kommenterar tillexempel om jag skriver om bilen, att jag klippt mig och andrea så kommenteras bara bilen. tänk på de och fortsätt kommetera

2009-01-08 @ 23:06:23
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha du kan väll bra bära upp bilen? Lidel direkt från tyskland bra skit :P

Bilden i senare inlägget va snygg :) kram

2009-01-09 @ 20:03:08
Postat av: jimmyh

bära upp den och ligga under är lite svårt. men annars går den att lyfta. lidl är fantastiskt

2009-01-10 @ 14:43:34
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0