tillbaka till vardagen

hejsan alla underbara personer som fortfarande orkar plöja igenom min blogg. det kommer bli så att jag inte kommer skriva under helgerna. så klart kommer det finnas undantag men det känns som jag har så himla mycket annat att göra på helgerna så de finns inte riktigt någon tid för bloggen.

men idag är jag glad. lite ont i huvudet bara men annars är jag super duper glad för imorgon har jag och andrea varigt tillsammans i ett halvt år.

nu sitter jag här vid datan och dunkar rozzy. man får ju passa på när man är ensam hemma. vet inte riktigt vad jag ska skriva. vi drar en snabbgenomgång genom helgen. i fredags kom andrea hit och vi var hemma halva kvällen sen drog vi till gården och träffade matte. lördag. vi drog iväg till 2 hjuls mässan och kollade runt. jag flippa lite smått på mina föräldrar som är så stressade och röriga så man inte hänger emd överhuvud taget. drog hem och gjorde typ ingenting. söndag. vi vaknade på morgonen men orkade verkligen inte dela ut reklamen så de väntade vi med till klockan 1 typ.  blev lite sena med det men de gick ju bra iaf. på kvällen var det dags att åka till andrea så vi satte oss i bilen och myste dit. käckade pizza och godis.

nej jag har ingen lust att skriva uppdaterar i kväll och ni tänk på det här " varför vara ledsen för det man hade när man kan vara glad för det man har"

nu ska jag försöka med något nytt jag ska lägga in videoklipp på bloggen.




ja nu hoppas vi att det funkar. ett film när jag e ute och sladdar med moppebilen.
ni får ha det super bra pusspåre

Kommentarer
Postat av: Liinuuus

dk = jimmyh

2009-01-27 @ 08:39:14
URL: http://linos.blogg.se/
Postat av: jimmyh

och för er alla som inte förstår så betyder dk drift king :P pusspåre

2009-01-27 @ 09:28:48
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: asa

Du har ju blivit helt fantastisk på att skriva... Jag är mäkta imponerad!! Snart drar vi igång igen, då ska vi se till att du kommer dit du vill... :)

2009-01-27 @ 15:30:27
Postat av: asa

Grym film! Men du....vi skulle kunna göra massa filmer...klippa ihop och göra musikvideo! Du kommer ju bli så galet bra på att köra bil redan innan du får ditt körkort... :D Kör försiktigt bara...

Vi hörs nästa vecka :)

2009-01-28 @ 08:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0