Alopecia areata

ja det är ju min sjukdom som är en autoimunsjukdom som intebär att kroppens emunförsvar angriper sina egna celler. kort och gått tappar man fläckvis hår på huvudet och/eller hela kroppen jag tappar på huvudet, har tappat lite på benen och har en fläck i det lilla skägg jag har här kommer bilderna på före och efter att jag klippte mig idag. syns mycket mindre när man är rakad men jag har funderat  på att använta rakhyvel så det inte syns allt. men då blir man lätt kallad rassist. här kommer bilderna.

före:




Efter:



det var allt för stunden. ha det bra. och kommentera nu i bloggen den blir så tråkig annars. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Måste fråga, skummat igenom din blogg nu, och kommer fortsätta följa dig. Du verkar vara en stark person.

Vad är dessa fläckar för något?

Vad har du fått dom ifrån?



Kramar!

2010-04-22 @ 13:51:30
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0