det är helt otroligt. det har aldrig hänt förut

om jag är vaken till efter klocka typ 5 på morgonen så brukar jag inte somna förens kvällen därefter. men i natt klockan halv 8 la jag mig i sängen för att jag skulle väcka andra klockan 8 men det otroliga är att jag somnade 20 i 8. är så chokad. blev nästan rädd när jag vaknade och såg att klockan var halv 2. vaknade ensam hemma hos andrea och trodde hon avr borta men hon avr bara i vardagsrummet. iaf så har mitt blodsocker legat bra under hela natten. och nu vaknade jag på 5,7 för er som itne vet ska man ligga mellan 5 och 10. nu ska jag väll gå upp och äta en sen frukost,m luch, tidig middag. vet inte riktigt vad det blir men jag ska försöka hinna uppdatatera allt om diabetes som jag har lovat. ha det bäst så länge. pusspåre



just ja jag har gått med på www.tailsweep.se och då är det lite roligt för man ser vart ifrån i sverige ens läsare kommer inte visste jag att jag hade läsare från  malmö och kalmar. det är iaf kul att få se men nu ska jag mysa lite emd andrea. ha det bäst pusspåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0