ett kort besök hemma

svårt att känna sig hemma just hemma när man bara besöker sitt hem och sedan drar till solna igen. nu är jag för en sekund i väsby. jag och andrea har varigt hos hennes pappa idag som fortfarande inte är 100% frisk efter sin olycka. men idag har jag och adnrea varigt i täby centrum och gjort lite hemlöigheter men skriver om allt det där när jag kommer till solna. är bara hemma för att hämta kläder och mediciner.

jag är så fruktansvärt trött då jag sovigt dåligt dom senaste nätterna och dagarna har varigt kanska ansträngande men skriver mer om det när jag är tillbaka i solna. nu måste jag packa mina grejer. ni får ha det bra uppdaterar snart igen.



får ni funderingar över bilden ser det omöjligt ut? jag åker på 2 hjul men ser ut som om jag ligger ner. kommentera gärna :)  kommer fler fyrhjulingbilder i nästa inlägg:) pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0