Ingen skit på min bil

Tjenare. har hänt en del sen sist. jo vi var ju på bio. såg filmen johan falk. den var bra, en sen som var riktigt hemsk bara men annars var den hur rba som helst. sen igår bar det av till danderyd för att köpa ny backspegel.


Före:




Efter:



nu är tejpresterna runt om bortagna också. men det är helt sjukt vad en ny backspegel kostar. 1 081 kr. tycker det är helt sjukt men vad har man för val. är glad att det inte var jag som betalade iaf. sen så var det storstädning i bilen som gällde. dammsög hela bilen. det var så mycket skit. under mattan var det som en sand strand. sen när det var helt rent så kom pappa med något dundermedel. panelen i bilen ( runt om ratten och allt fram i bilen) är ju i mjukplast och den börja bli så sliten så den börjat bli blå aktig. men då tog jag och andrea medlem. sprutade på det och torkade av då blev det helt svart igen, så fint har det aldrig varigt så länge jag ägt bilen. sen när vi var klara med det så kom pappa på att han hade kvar sina gamla bilmattor till sin gamla saab som aldrig vart använda så vi lade dom på golvet i min bil och det blev riktigt fint. sen så tyckte både jag och andrea att jag skulle lära mig hålla ordning i bilen så i morse åkte vi till jula och köpte en sopkorg och monterade den på passagerar dörren ni får en bild.



där ser ni pappaerskorgen och kollar ni under den till venster så ser ni saab mattan.

jo det jag glömde säga var att vi tog bort mina fula dörrsidor. här kommer en bild på dom.



det där tyget är nu borttaget men i mitten under så sitter ett litet hål. eller inte så litet det är vell som en 5 krona men ska klä om dom där så dom blir röd svarta så dom kan passa in till resten av bilen. sen blir det överdrag till sätena så det ser ut som sportstolar. sen när vi var på okq8 igår så var jag ju tvungen att köpa en stor wunder baun. ingen vanlig liten utan den här är skit stor tror den är typ 20 cm lång eller nåt.



det var väll det som hänt med bilen. på väg hem från danderyd så åkte vi förbi sollentuna sjukhus och gick upp till bup (barn och ungdoms psykiatri) min läkare var på semester men fick en tid hos en annan läkare på torsdag. hoppas jag kan få ny medicin då. sen på kvällen då jag och andrea satt hemma hos mig fick jag sms av rickard. det stod att han skulle dra från stockholm och ta ut alla sina pengar och han ville inte säga vart han skulle åka. han satt ensam hemma och drack så jag drog dit direkt. jag har själv suttit i samma sitts då jag satt ensam och drack och bara ville dra. så jag är väll rätt person för honom. och jag är nog den ända som han lyssnar på så det är bra att jag kan finnas där. han satt vid datan och drack och hade inte ätit något på hela dagen så då drog vi moppebilen till mexicana och köpte pizza och kebab till honom. sen satt vi hemma hos han och snacka verkar som han tänker stanna i stockholm en stund till iaf. så idag ska jag och andrea till hennes tandläkare sen så åkte jag till rickard och sover där i natt. kan ju vara bra att få vara med honom ett tag och framförallt på kvällarna då allt är jobbigast. det var allt jag har att informera er om just nu. kommer en uppdatering hemifrån rikard sen. nu ska jag ner och mysa lite med andrea. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag liksom bara saknar dig massor.

Känns bajs utan dig<3

2009-07-21 @ 18:24:47
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0