jag röker mig glad med shitet gör mig depprimerad

det finns ett val. depression eller aggression, det är det jag har att välja på. jag tycker inte att min adhd medicin hjälper och då känns det som att jag hela tiden håller på att få utbrott och att hela tiden ligga på gränsen till att få ett utbrott är en så stor påfrästning för kroppen att man inte orkar hur länge som helst. när min kropp är så full av aggressioner så finns det två saker jag vill göra antingen bara lämna min kropp och slippe det eller också slåss. slå sönder något, få ut mina aggressioner. men det finns ett sätt att slippa dessa aggressioner, genom att röka. helt vanlig tobak, vanliga ciggaretter. jag har aldrig tagit en drog i mitt liv. men ciggaretterna känns som en. jag röker när jag börjar bli sur så blir jag lugn direkt. så nu har jag börjar röka igen. det är bara pga självmedicinering. detta ger mig grova depressioner. jag blir lugn av ciggen men tanken på att jag röker och förstör min kropp gör mig så deprimerad. så det finns två alternativ, depression eller aggression, depressionerna är mycker lättare att handskas med men kan ge mig ångestattacer. andrea vill verkligen inte att jag ska röka men säger, jag ser dig hellre röka än att slå sönder saker. jag förstår henne men imorgon ska jag ringa till min läkare och boka en tid, jag tänker be om nya mediciner men det är svårt att få. sist var jag tvungen vägra ta min medicin så dom fick se hur jag blev utan och då blev dom tvingade till att skriva ut nya. jag har försökt att höjja dosen på den medicin jag äter nu. (ritalin) men jag blir helt flippad. jag är vaken i ungefär 40 timmar i sträck och helt utan att äta. att inte sova alls skadar kroppen och att inte äta när man har diabetes är ju livsfarligt. så jag hoppas på en ny medicin så jag kan sluta röka och slippa depression och aggression.



bilden är tagen från google och pillerna har inget med min medicin att göra.
hoppas bara på nya mediciner så jag slipper det här. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Intressant att läsa din blogg. Jag känner så väl igen det där problemet med cigaretterna. Själv är jag en inbiten snusare, men röker då och då, särskilt när jag är deppig och nere.



2009-07-18 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0