Jag vill inte göra reklam för dig

under varje inlägg står det klart och tydligt kommentarer. det står inte reklam. men det verkar inte folk frstå för när jag kollade bloggen hade jag fått det här.



nu är jag emot all reklam bland kommentarer men på nått sätt hade det varigt mer okej om det stod klicka på länken för att vinna en dator. men nu ska jag klicka på länken för att hon ska vinna en dator. det är ju hel konstigt. eller vad tycker ni? jag vill iaf inte ha någon reklam bland mina kommentarer utan bara kommentarer om det som inläggen handlar om och/eller frågor till mig.

när jag fick det så skickade jag en kommentar till henne och då fick jag svar.




jag fick iaf en ursäkt så då vet iaf den människan att man inte ska göra reklam. men nu hoppas jag alla vet det :)

iaf. jag och andrea tyckter det är fint väder så vi ska åka och fika lite. jag är igentligen ingen super fikare då jag inte tycker om att sitta still men jag börjar bli bättre och jag måste ju lära mig att sitta still. och så är det faktiskt mycket lättare när det är med andrea för då är jag ju lixom med på det och älskar ju henne. det är ju mycket svårare om jag typ ska sitta still och koncentrera mig på något som är tråkigt. ibland är det jobbigt med adhd är man vill göra saker och kroppen säger ifrån. som att sätta sig och läsa en bok skulle vara välldigt skönt för kroppen men hjärnan vill vara aktiv och röra på kroppen. nej nu ska vi väll göra oss i ordning för att åka och fika lite. brumma iväg i min lilla bil. sköt om er alla och gör ingen reklam. kommentera istället :) pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0