jävla tangentbord

är hemma hos rickard har precis vaknat och nu får ni räkna med att bokstäverna hamnar på fel plats för hans tangentbord är ju hel konstigt. lixom knapparna sitter ett snepp åt sidan så man trycker fel hela tiden. men iaf så tänkte jag bara höra av mig. jag uppdaterar när jag kommer hem. ska åka och hämta andrea idag också annars vet jag inte vad som händer. och så har madeleine namnsdag i dag så massa grattis till henne, men nu får ni ha det bra



bilden är på rickard sommaren 2008 då han ville leka fjortis så vi drog på han en vit shorta och jag fixade fjortisfrilla. ska jag kanske bli frisör?



låt bilden tala för sig själv. nu ska vi dra vidare. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0