Ny design

Ja jag har funderat på en ny design. där uppe tänkte jag ha en bild på mig när jag kör fyrhjuling en bild på bilen och en bild på mig och andrea. blir inte det bra? sen någon annan färj än svart kanske. de ser så mörkt ut. så ny design kommer.

tailsweep är ett gratisprogram som visar hur många besökare man har och vart ifrån dom kommer. sen efter ett tag kan man börja träna penagr på det. men jag tycker det är kul att få veta vart ifrån ens läsare kommer.



inte visste jag att jag hade läsare i hässelby, sundbyberg, sala, upsala, tyresö och framförallt inte luleå. undrar villka människor dom är men det är ju underbart att bloggen sprids genom sverige.

Idag är jag väll mer eller mindre fulbokad. först ska jag och andrea hem till hennes pappa och efter det så ska vi hem till mig och hämta mina diabetes grejer för dom börjar ta slut här. och mina kläder här är ju helt slut. har aldrig hänt förut men jag tog ju med mig mycket här ifrån när vi åkte på semester. jag har inte varit hemma sen vi kom hem från semestern och då åkte vi ju hit direkt vi kom hem ju. så har väll inte träffar mina föräldrar på ett tag men men. det var dagens planering. kommer ju självklart att hålla er uppdaterade. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0