problemet med bindor

Jag och andrea var och handlade lite ägg så hon kunde göra plättar. vi går inne på vivo och en man står mellan godiset och bindorna med ett smörpaket i handen.

han- ursäkta?
Jag och andrea- ja vad är det?
han- jo ni skulle inte kunna hjälpa mig? min flickvän är hemma och har precis fött barn.
jag- jaha?
han- jo och då blöder hon ju jätte mycket och då skulle hon ha stora bindor. och jag kan ju verkligen ingenting om det här.
jag- andrea det här är inte riktigt min grej kan du hjälpa honom.
andrea- hur stora ska hon ha?
han- dom största för hon blöder verkligen jätte mycket.
andrea- nattbindor drar ju åt sig mer vätska så det borde funka.

sen hittade vi ett par nattbindor som såg bra ut och det stod maxi på dom så hoppas att hans flickvän blev nöjd. och han avr så gullig när han gick runt där i affären och kollade efter grejer som hon gillar. kan inte vara lätt att ha en flickvän med en ny född unge. haha skönt att få hjälpa till iaf. tyckte han var så gullig och man såg hur pinsamt han tyckte att det var.

det var alltså det stora bindproblemet. jag har lagt in alla fyrhjulingsbilder på datan nu men dom kommer inte förens i nästa inlägg. ni kan få ett litet smakprov :)



bildens citat: vinka och säg hejdå.

men nu ska vi äta lite plättar. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0