sjuka planer

Jag har sjuka planer om hur jag ska bygga in högtalare i bilen. ska bygga in 4 högtalare i bakluckan genom att höjja upp bakluckan så får dom plats.



2 sånna här 6x9" högtalare har jag hemma två svarta. dom ska monteras i min baklucka i bilen sen ska jag köpa 2 stycken ny på 6,5 tum.


där är bilden på 6,5 tummarna. inte lika snygga men ska man ha ljud så ska man. har funderat på 2 olika konstruktioner till högtalarna för att även få plats med packning i bilen. får se vilken variant det blir. själv klart får ni bygg bilder och före och efter bilder.

vad som har hänt sen sist jag skrev är inte mycket. jag har fått svårt att sova och varigt välldigt depprimerad på kvällarna. jag somnade 5 i morse då jag bara satt och grät hela natten. vid halv 3 orkade jag inte mer så då väckte jag andrea och gullungen var vaken med mig till klockan 5. jag älskar dig andrea. förstår inte hur du orkar med mig men är glad att du gör det. massor med kärlek till dig min underbaraste. varigt lite deppig idag också. och min bror har envisats med att spela piano halva dagen. jag hatar ju de där jävla ljudet så jag ville inget annat än att hämta yxan och slå sönder pianot, men vad blir bättre av det? jag måste lära mig att andas. vet inte om de blir bättre när jag ätit medicinerna lite länbgre tid men hoppas det iaf. nu ska jag ner och äta bullar som andrea har gjort. det e så gott med ny gjorda bullar. men nu ska jag ner och ge andrea den kärlek hon förtjänar. börjar bygga in högtalarna i bilen den 5e augusti så då kommer nog dom första bilderna. de e bara att hålla ut. nu ska jag gå hej på er och pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0