Sömn ångest

Jag vill sova men är inte trött. jag får ångest när jag inte kan sova. jag får ångest när jag lägger mig i sängen och stänger av datan, mobiilen och tven. då får jag ångest för att jag inte somnar när jag verkligen försöker och sätter jag mig vid datan får jag ångest för det känns som jag inte ens försöker. så hur jag än gör så får jag ångest. jävla ångest det är så jobbigt jag vill bara kunna lägga mig i sängen och somna direkt. men vad jag än gör så får jag ångest för att jag inte somnar och då känns det som att jag inte tar hand om mig kropp och bryr mig om mig själv när jag inte sover så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. glad att jag inte har panik ångest längre iaf. men nu är jag för pigg för att kunna sova och då får jag ångest. spelar ingen roll vad jag gör för jag får ångest iaf men nu ska jag väll sitta vid datan tills jag blir lite tröttare och sen försöka sova. god natt på er alla iaf pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0