Tidig morgon

Nu fick man gå upp ganska tidigt då andrea ska till tandläkaren. jag sitter här vid fönstret och kollar ut så jag inte ska få någon parkeringsböter. så ser jag parkerings människan så springer jag bara ut och flyttar bilen. tycker inte de är någon ide att betala när jag står en så kort stund. i natt bråkade min diabetes med mig jag låg på 21,8 och då tog jag 7 enheter insulin. det borde göra att jag sjunker till typ 10 men istället så steg jag till 23,6 förstår verkligen inte hur det gick till eftersom det inte var stopp i slangen eftersom jag sjönk sen när jag tog 7 enheter till. beh by måste jag klä på mig så vi kan åka till tandläkaren. vet inte vad vi ska göra efter men det blir nog en lugn dag idag. kommer fina fyrhjulingsbilder idag iaf. några av dom har ni redan sätt. men nu måste jag vidare. pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0