Nya mediciner

då jag märkt att mina mediciner inte hindrar mina aggresioner så var jag hos en adhd läkare på bup igår. min läkare var på semester men jag fick en annan som var betydligt bättre. han heter magnus och är precis så som jag vill att en läkare ska vara lugn och förstående men ändå inte så lugn så det blir jobbigt. när vi pratat så kom vi fram till att höjja min morgon dos av ritalin till 30 mg från 20mg. på efter 8 timmar då ritalinen gått ut ur kroppen så ska jag ta 10 mg medikinet som varar i 4 timmar. förut så tog jag en 20 mg på morgonen och en 20 mg på kvällen det gjorde ju att medicinen gick ur kroppen sent på kvällen så jag blev jätte pigg och då somnade jag inte. men nu hoppas jag att det här ska funka jag rökte en cigg i morse och så ska jag röka min sista cigg snart sen ska jag sluta röka och hoppas att medicinerna kan sköta sitt. det konstiga med medikinet är att en utan biverkningarna är aggressioner och att det står att man inte får äta den om man har elelr har haft aggressioner men ändå är den till för att dämpa aggressioner det är typ som om det skulle stå på ipren lindrar huvudverk men du får inte äta den om du har ont i huvudet och det kan göra så du får ont i huvudet. det är ju så konstigt. hoppas bara att jag inte blir mer aggresiv och jag kan få biverkningar som gör att jag inte får köra bil heller ibörjan. det känns lite pissit. det som förmodligen kommer hända ibörjan är att jag inte kommer kunna äta och sova men hoppas allt löser sig så jag slipper den här skiten. det jag lläste på ritalin bipacksedeln chockade mig. man får inte äta ritalin om man är elelr har varigt beroende av alkohol. jag åt ritalin under tiden jag var beroende av alkohol och jag äter den fortfarande men det står att jag inte får det. vet inte vad som kan hända men får prata med min läkare om det. det var väll allt jag hade att säga om medicinerna. men idag fick jag veta att en förredetta kompis till mig tänker slå ner min vän rickard. visst jag tror inte han vågar slå ner honom och jag tror inte han klarar av det heller men ger han sig på rickard så är det då inte så bra om jag har extra mycket aggresioner.

när jag loggade inte på blogg.se idag så såg jag denna kommentar på min blogg.


och så stod hennes mail adress. nu undrar jag hur svårt det kan vara att förstå att jag och andrea har om 3 dagar varigt tillsammans i ett år och jag älskar henne mer än allt annat. vem skriver då en sådan kommentar? vad tror dom? tror dom jag ska säga jo jag älskar ju andrea men de e klart du dycker ju upp med en kommentar på min blogg så jag dumpar henne och sattsar på dig? nej inte riktigt. jag säger så här. vad ni än skriver bland mina kommentarer så kommer jag alltid att älska andrea och jag komemr aldrig att lämna henne. så dom där kommentarerna kan ni sluta med för ni har inte en chans.

Till andrea:

Baby du och jag har snart haft ett helt år tillsammans. det bästa året i mitt liv. minns du då du höll dig vaken hela nätterna för att dämpa mina deppresioner. då jag alltid låg i din famn och du sa att allt skulle årdna sig. du hade rätt och idag är vi lyckliga tillsammans när jag träffade dig hade jag inte något att leva för och jag såg framtiden som morgondagen. var glad varje dag då jag kunde lägga mig i sängen på kvällen och att jag fortfarande levde. nu har vi skapat något vi aldrig kommer förlora vi har en framtid och minnen jag aldrig kommer glömma. jag vill bara säga att jag en dag vill ha dig som min fru och som mamma till mina barn. andrea jag älskar dig<3


Nu släpper jag mitt gamla liv och lägger det bakom mig. det finns anledningar till att backspeglarna är små och att vindrutan är stor. man får inte glömma sin bakrund men man måste se mer framåt. men alla har sin grund att stå på. min har varigt ostadig men jag har alltid tagit mig fram. förut så behövde jag hjälp upp men nu kna ingen få ner mig.

nu ska jag vidare. pusspåre


Kommentarer
Postat av: sandra

gullig text du skrev till din tjej :)

2009-07-24 @ 16:32:59
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Andrea

Älskade, underbara människa. Jag vet inte vad mer jag kan säga än att jag älskar dig!

2009-07-25 @ 10:48:56
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Pamela

Fy va gullig/fin text du skrivit till din tjej! :D

2009-07-28 @ 13:33:04
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0