du tycker att världen inte är sig lik men det ända som ändrats är du

Hejsan nu har jag inte uppdaterat på hela somamrlovet. otroligt nog är läsarna kvar iaf. jag gjorde en fet uppdatering efter skolavslutning men den laddades aldrig upp och raderades. men nu är jag tillbaka mycket har hänt vart kan vi börja. jag ska krångla till det lite så vi går bakåt. just nu sitter jag hos andrea hon åkte nyss till sjukhuset och hälsar på  sin pappa. han har vaknat nu men är nerdrogad så han hänger inte med. idag åt jag andrea och hennes mamma frukost i hagaparken. det var mysigt det. och både jag och andrea kom på en sak idag som vi båda glömt. idag är det våran 11 månaders dag. jag tror att mina föräldrar börjat läsa min blogg men dom har inte sagt något. jag har börjat själv medicinera mig igen. med andra ord har jag börjat röka igen. jag ska sluta snart och höjja dosen på min adhd medicin. jag blir lugn av att röka men får en sådan ångest av att jag gör det. under senaste veckan har jag andrea pappa och ted ängnat vår största tid till att måla om mitt hus. får 50 kr i timmen. är uppe i 1 000 kr nu. förra veckan fick jag och ted iden att åka till västerås och hälsa på linus där hos sin mormor och morfar men de gick ju inte så vi tog min lilla moppebil till tierp och hälsade på min farmor på landet. vi drog och badade och hade det trevligt där. det var 10 mil dit och 10 mil hem. tror ni inte de blir segt i en moppebil eller. innan det så bytte vi förgasare på mini crossen och den funkade en stund sen trode vi den fick för mycket luft så vi bytte luft filter men nej inte va det det helelr så det kan vara att den får för mycket bensin och det går inte att ställa in så får se hur jag lagar den. nu blir det välldigt osamanhangande känner jag men iaf. pappas kompis kom förbi här om dagen med sin motorcykel. han hade lovat mig att få åka med och det fick jag. det var den sjukaste accelrationen jag varigt med om. det var riktigt roligt, det måste göras om. men iaf jag och andrea var ju i göteborg. kollade på monstertruck och där fick man en liten överaskning. en fyrhjuling men 1 500 häst krafter. det är sjukt den hade en jet motor. alltså en flygplans motor ni måste få en bild.



den var helt sjuk.

nu får ni några monster truck bilder.











det var lite bilder. fom körde helt galet och det var otroligt roligt att se. om någon av er tänker se monster truck så åk inte till globen utan åk till ullevi. det är så litet i globen så det är inte värt att se.

och på kvällen så gick vi ut och åt jätte god midag och nu bjuder jag på en pussbild.



jag älskar dig<3

och så jag och pappa<3



dagen efter så åkte vi till liseberg och åkte allt möjligt roligt. sen var det dags att åka hem för att befinna sig på skolavslutningen.

jag firade med en cigarr att jag gått ut skolan och sen vid lunch tid hittade vi en full robin.



och sen kom en full dogge. då jag tänkte ta bild på han ville han ta en bild på oss och så blev det.



där är vi stiliga vi. för dogge blev det lite värre på kvällen då polisen stoppade honom och hans pappa fick komma och hämta honom.

och just ja mini crossen jag har tagit bort stänkskärmen fram ni får före och efter bild. vad tycker ni är snyggast?

Före:



efter:



Nu när det är sommarlov så sitter jag ju knappt vid datan vilket betyder knappt någon blogg. har inte suttit vid datan på hela lovet förens nu. så ni får blogguppdateringar lite mer sällan men mycket fetare. får se om jag hinenr uppdatera innan vi drar vidare till falkenberg. jag, andrea, mamma och pappa ska ner till falkenberg på lördag nästa vecka. alltså om 7 dagar och kolla på vallarnas frilufsteater. det kommer nog bli trevligt. och när vi varigt där så åker vi vidare till strömstad och bor på silverhornet.

ni får bild på silverhornet. det ligger så fint till.



där är det. men nu tycker inte jag att jag har så mycket mer att skriva om. under veckan som kommer så ska vi måla klart huset sen åker vi så jag tror jag hinner få till ett till inlägg innan vi åker vidare. nu får alla ha det så jävla bra. och grattis på mig och andrea på våran 11 månaders dag.

och du pusspåre

Kommentarer
Postat av: sandra

don't smoke :/

roligt med uppdatering iallafall, på tiden! xD

2009-06-28 @ 15:46:31
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hej snygging ;)

Åh, vad kul det är att läsa din blogg, kramizar både till dig och Andrea för 11 månaders kärlek. När det gäller crossen så blev den coolare utan stänkskärm, sedan blir jag grymt imponerad av hur mycket du kan om motorer. Till sist, du är världens goaste, finaste Jimmy oavsett om du röker eller inte... men du är snällare mot dig själv och din kropp om du låter bli de där giftpinnarna. Kramiz

2009-06-30 @ 07:17:35
Postat av: madeleine

Måste också säga att jag tycker du är bäst som ändå väljer bort alkoholen, tänk att du kunde fira skolavslutningen utan det... värt en puss från mig, hihi.

2009-06-30 @ 07:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0