En födelsedag jag aldrig kommer glömma

Ja igår fyllde jag 16 år. vaknade vid 8 och drog till skolan sen drog jag ner till trollholmen och som jag sa i förra inlägget så voltade jag med bilen. ni får mer bilder nu.






Ja det är ted som poserar på bilderna. men jag kan säga att jag är nästan fortfarande i chocktillstånd.
det började med att ted sladdade med moppen då sa jag, jag kan också. jag drog i handbromsen och sen kännde jag hur bilen gick upp på två hjul sen låg vi där på sidan. jag fick inte upp dörren helt så jag öppnade backluckan så mina 2 passagerare kunde hoppa ut och öppna till mig sen hoppade christian ut efter mig. jag och ted ställde oss vid bilen och välte tillbaka den. backspegeln gick av och fönsterrutan och dörren är sne så man kan inte dra ner rutan nu. andrea kom till mig och vi var hos ted en stund innan vi åkte hem gjorde oss iordning och sen iväg till donken. nu var vi på väg till tumba och min gps borde dö. vi följde den och vi åkte via ekerö och huddinge när man kan åka genom stan som är 2 mil närmre. desseutom tvingades vi åka färja. och gratis va den inte heller. men vi kom iaf fram innan showen började. vi pratade lite med madeleine. massor med kramar till henne <3 träffade sandra och pamela snabbt han inte snacka emd dom men det får jag göra någon annan gång :) showen var bra. vilka röster dom hade. och duktiga var dom. nu kommer en bild från slutet av showen. klaga inte på kvaliten på bilden.



det var när alla var på senen i slutet. fy satan vad varmt det var där inne men är man vip så fick vi ju gå ut på nån liten gård från lärar rummet i pausen :)

jag fick även en present av madeleine ett armband i stål. skit fint jag bjuder på en bild.



Ja och nu skulle vi åka hem. klockan var runt halv 12 och det var mörkt och jag hitatde ju inte. madeleine erbjöd att vi skulle kunna sova hos henne i deras gäst rum. men andrea skulle till skolan dagen efter så det gick ju inte. annars hade jag gärna stannat. men får träffa henne lite mer någon annan gång då vi har tid att prata.

nu när vi satt i bilen så ville gpsen retas igen. sväng höger på e18/e20 *suck* jag orkar inte med den där jävla gpsen. först en omväg på 2 mil och sen ska jag upp på motorvägen. vi kom iaf fram tillslut. vi lyckades komma till slussen och därifrån hittar jag ju. men lite busiga var vi. vägen var avstäng och det fanns bara bussfil. och sen nästa kurva. förbud att svänga vänster och vart svängde jag. jo vänster. men vi kom hem iaf tillslut. vid halv 1 var vi hemma och jag somnade väll runt 2. rätt galen födelsedag. men jag är nöjd. en rätts¨å omtumlande biltur. hahaha. ha det bäst.


Dagens låt.

Artist: B-raz

Låt: jag skriver till er



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: asa

Du är modig du Jimmy! och Andrea också förresten... Hon vågar åka till världs ände med dig :)

Kul att ni fick träffas, själv hade jag inte möjlighet att se showen :(

Men jag vet ju hur bra dom är dom fina mm´arna :)

Fortsätt och skriv Jimmy! du är grym :D

2009-06-04 @ 13:51:35
Postat av: Felicia

Snygg blogg :)

2009-06-04 @ 14:06:00
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: Pamela

Ja det var lite trist att vi inte hann prata igår, det var ganska fullt upp och stressat men vi får ses någon gång snart! :)

2009-06-04 @ 19:23:19
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: sandra

det var kul att träffa dig igår! även om vi inte hann prata så mycket , så var det iallafall roligt att du kom dit :)

kram

2009-06-05 @ 01:12:14
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hej min älskade vän! Äntligen har jag tid att läsa igenom din blogg så det blir en hel del kommentarer nu. Du var sååå mysig att träffa i verkligheten, kände direkt att vi skulle trivts ihop om du tillhört min klass =) Andsrea är bara så underbart söt och urgullig, ni är ett vackert par. Det värsta var att jag hade så lite tid för dig och Andrea, det kom ju en massa "gamla" elever som ville hälsa också. Vi tar oss mer tid när vi träffas nästa gång. Kramiz

2009-06-15 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0