Jag fyller år

Hejsan idag är det min födelsedag :) jag fyller 16 år det är väll skönt men jag gjorde nått mindre skönt idag. fick bara en sträckning i vaden ska va glad att inget värre hände kolla på bilderna. 





Japp jag drog en handbromssladd och bakdäcket fasnade i en grop och bilen välte. vi satt 4 stycken i bilen. det finns bara två säten så 2 stycken satt i bakluckan och jag var den ända av alla 4 som hade bilbälte på mig. Jag fick inte upp dörren helt så jag släppte ut dom ur bakluckan först sen öppnade dom åt mig så jag och christian kunde klätra ut ur bilen. ingen lugn födelsedag men vad förväntar man sig av mig. ska köra lite lugnare i fortsättnigen. det ända som hände med bilen var att backspegeln gick av och att dörren blev lite sne så det går typ inte att dra ner rutan.  men du

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Pamela

Oj, tur att inget värre hände, du får ta det lite lugnare :P Grattis på födelsedagen! :D

2009-06-03 @ 15:13:12
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: asa

Grattis på dagen ! :)

Hmm...jag vet inte vad jag ska säga om olyckan men vilken tur i oturen...Alla mår bra det är huvudsaken! Kör lite lugnare nu när du blivit äldre och klokare, kanske är ett gott råd. :)

2009-06-04 @ 09:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0