10 kilo

10 klio ja det är så mycket jag vill ha. I muskler bara att idag fick jag det på foten. Jag skulle lyfta en 10 kilos vikt och plasera den på en maskin men lyckades tappa gräppet och den landade på foten. Nu har jag ju lagt på mig 10 kilo. fast på fel plats va. så det blev bara 1 timme och 40 minuter på gymmet. Tränade rätt så mycket armar idag så det var skönt. armar, rygg, ben och bröst. nu ska jag duscha sen blir det till att spela wii. känner inte alls för att sova. är aldrig på humör för det när jag är utan andrea. Så de blir till att spela wii halva natten dårå.

God natt pårej. uppdaterar imorgon eller/och i natt.

Pusspåre



Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

harregud , är det sant? :O har du sett dom någon gång? :)

2009-03-16 @ 20:49:50
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: sandra and u know it

okidoki, har addat nu :>

2009-03-16 @ 23:07:19
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: madeleine

hur ser din fot ut undrar jag =)

2009-03-17 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0