Gym

Igår var jag och pappa på gymmet för första gången. Jag hade ingen lust att åka dit men när vi skulle åka därifrån så ville jag stanna. det var så otroligt skönt och man kände sig fräsh efteråt och ville bara träna mer. Nu ska vi träna tisdagar och torsdagar och jag har satt upp ett mål men inte hur lång tid det tar att genomföra det. Jag vill komma upp i 80 kilo muskler. jag vill bara träna varje dag men det har man ju inte tid med. men det var iaf jätte skönt. vi kom hem från gymmet runt halv och då slängde jag i mig 2 hamburgare (typ slänga i sig alla kalorier man förbränt)  sen in i duschen och upp i den stora sängen. Idag börjar skolan klockan 1 så jag har det ganska slappt. ska träffa älsklingen min någon gång på eftermidagen sen blir det till att sova kvar där och få mysa med henne, sen imorgon är det dags att gymma igen. nej men ni får ha det bra jag kanske uppdaterar mer innan skolan vem vet. annars uppdaterar jag under eftermidagen. måste bara lägga upp en bild på andrea, hon e så söt. 


Hare bäst. Pusspåre




Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja, hon är söt din Andrea ;)



Kramiz

2009-03-11 @ 20:01:39
Postat av: jasmine

Vad kul att det var roligt att gymma, då når du målet snabbare! ;) eftersom du inte kommer att slappa på gymmet :P

2009-03-12 @ 14:49:51
URL: http://metrobloggen,se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0