utbrott, ny säng och gym

Hej tänkte berätta lite om helgen.

Fredag:

Jag och Andrea kom hem och la oss i sängen på eftermidagen. Vi lyckades tydligen somna. vi sov i 2 timmar sen när vi vaknade så hade alla kommit hem, farmor va på besök och även malin. sen mins jag inget mer utav den dagen.

Lördag: Vaknade sent. Åt ingen frukost och ingen lunch. Var bara inne på mitt ru´m och allt va konstigt. Senare fick jag ett utbrott. mamma åkte hemifrån innan det bröt ut ordentligt. Att hon alltid bara sticker. Blir så jävla arg på henne. jag e hennes barn hur ska hon någonsin kunna få en relation med mig om hon bara sticker? iofs så var det hennes födelsedag, men hon brukar ju alltid dra iväg iaf. Det slutade med att jagg slog sönder en garderob och en bokhylla. Pappa vägrade gå så jag sparkade honom också :/ Andrea försökte hålla i mig men med tillräckligt mycket adrenalin i kroppen så funkar inte det så långt. mammas "fest" blev iaf inställd. Jag och Andrea åkte iväg med bilen. Åkte förbi hemma och kolalde om mamma hade kommit hem. Hade tänkt skälla ut henne ordentligt men när vi kom åkte dom iväg till thomas och lotta. Jag och Andrea åkte till mexicanan och köpte pizza. Sen var det en lugn kväll hemma. det blev fula märken i väggen där garderoben stod. garderobsdörren gick i 2 bitar och bokhyllan rasade. Kommentera inte " vad synd det är om dig" för det är det verkligen inte. det är synd om andrea och mian föräldrar som måste se allt. det är för dom som det är jobbigt. Men ställ jätte gärna frågor.

Söndag:

Vi gick upp skit tidigt, sprang ut med reklamen och drog till ikea. Hela dagen ägnades åt att montera sängen och att kolla så den funka (A)



Där är min nya extremt stora och sköna säng :) den är faktiskt 160 cm bred.

nu tänkte jag ladda upp några låtar som får mig att tänka välldigt mycket.

Artist: block 44

Låt: andas



Artist: block 44

Låt: identitet iskall



Måndag: Jag var med linus en stund sen åkte han ivåg så jag bestämde mig för att tona mina bilrutor och det blev faktriskt riktigt bra. en liten miss på ena rutan bara. Kommer att lägga upp bilder på det senare.
Jag spelade data spel sen bestämde vi oss för att andrea skulle komma hit. så jag åkte och hämtade henne på rotebro station sen myste vi hela kvällen och spelade på vårt nya wii.

Idag: Jag har varigt i skolan och pluggat engelska. Idag ska jag och pappa gymma för första gången.

Nu har jag inget mer att säga så ni får ha det bäst.

pusspåre

Kommentarer
Postat av: Pamela

Vilken säng, riktigt stor. "hahahaa" =)

2009-03-10 @ 18:17:57
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Charlie

Sv: Hah, rolig du är! ;D

2009-03-10 @ 21:47:15
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbart att din pappa orkar stå pall för din ångest och din ilska. Får du ångest efter att du lugnat ner dig?



Kramiz

2009-03-10 @ 21:56:11
Postat av: jimmyh

Jag låter som versta psykfallet. det finns det säkert folk som tycker också emn jag tänker yttra mig fritt och säga vad jag tycker. nej jag får inte någon ångest efteråt och jag ångrar aldrig avd jag gjort.

2009-03-10 @ 22:00:13
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Charlie

Sv: Tackar! :)

2009-03-10 @ 22:13:24
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: Andrea

Malin kom inte alls över i fredags, vi åkte ju till Lasse sen på kvällen senila gubbe<3



Massa pussar!

2009-03-11 @ 19:39:30
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0