jag ångrar ingenting jag gjort. utan mina misstag skulle jag inte vara den jag är

Hejsan människor. det har hänt en hel del sen sist men allt får väll inte plats här. 

 jag har varigt med andrea sen i onsdags och vi har träffat massor med folk.  Vi har suttit vid ip och vid stranden och bara myst med hela gänget. igår var det mycket folk ute och dom skulle dricka så jag andrea och linus åkte hem till fanny och kollade på en gammal wallander. Innan de var vi vid stranden och jag hade bestämt mig för att kasta jade i vattnet. jag gick ut på bryggan och skulle kasta henne men hon höll mig så hårt att jag inte kunde släppa henne och därefter tappade balansen. jag ramlade i vattnet med jade och ja allt fick bada. mina 2 mobiltelefoner, diabetes pumpen och alla provsakerna. jag hoppade direkt upp ur vattnet kastade ut mina grejer och mobilerna fick ligga på tork i bilen. pumpen är vatten tålig men när jag kommit upp på bryggan tog jag av resten av kläderna utom kallingarna och fortsatte bada. nu var jag i fullgång och ville kasta i nån mer när jag redan var blöt så jag gick mot isabelle och hon sparkade mig mot k*ken så henne kastade jag i också :) 

jag hade tagit med mig mina eld facklor som jag skulle jonglera med och det gjorde jag trots badet. eld jonglering i endast ett par rosa björn borg kallsonger. ett bra sätt att värma sig på iaf. andrea tjussade hem mig så jag kunde byta om sen fortsatte kvällen lugnt. det finns film på badningen som jag laddar upp under kvällen då axel har filmen på sin mobiltelefon. så han skickar den till mig sen. 

Nu har jag och andrea iaf kommit hem till solna vi ska väll ut i kväll och träffa lite folk. 

Videon kommer upp på bloggen under kvällen.  checka bloggen då :)

Pusspåre



Kommentarer
Postat av: sandra

sv; hahah det är många som har sagt samma sak :P



föresten , coolt med eld jonglering. jag har alltid velat kunna jonglera men det är så satans svårt, och det måste ju vara ännu svårare med eld :P

2009-05-24 @ 17:50:37
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: madeleine

Ni är sååå vackra på bilder tillsammans.

2009-05-28 @ 20:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0