jag börjar bli gammal

Japp. jag har börjar bli gammal. jag har fått fläckar på huvudet där det inte växer ut något hår och dom blir fler och fler. jag tappar hår. min pappas moster tappade allt hår på hela huvudet och hade inget hår kvar på huvudet då hon fyllt 18. då finns det ju risk att allt mitt hår kommer att ramla av vilket jag inte ser som något stort problem men i min ålder är det ju inte helt lätt då man blir kallad skinhead/rasse/nasse. är inte det också rätt intressant att man inte får ha den frisyr man vill utan att folk ska tro att man har rasistiska åsikter.  ja jag ska iaf till läkaren någon gång och kolla upp detta så det inte är något farligt. 

och nu har jag börjat tänka jag fyller faktiskt år på onsdag :O helt otroligt vad snart jag fyller år. men nu glömmer vi det en stund. ska vi tillbaka till mordförsöket så vet jag nu vem det är då aftonbladet släppte bilder från gripandet med sencurerat ansikte men jag kände igen honom iaf. men jag kan fortfarande inte nämna hans namn då jag inte vill bli stämd för förtal. 

igår var jag på möte med vilundagymnasium. dom var ju roliga. dom tyckte att jag skulle gå gymnasiet i 4 år. först ett år på iv. så jag skulle få godkänt i grundämnena så jag skulle kunna gå 3 år på bygg. när som sa det blev jag helt tyst. dom frågade. vad tänker du på jimmy? Jo jag kommer aldrig någonsin gå 4 år på gymnasiet.  jag sitter hellre 8 timmar om dagen och tvättar rent målarnas penslar än att sitta 4 år i skolan. förstår ni nu hur villig jag är att ta skit jobb för att komma in i arbetslivet?

efter mötet så träffade jag och andrea angelica och max. vi gick runt i väsby centrum och jag hittade en fin tröjja som jag köpte. en tjocktröjja som jag kommer att ha på min födelsedag så ni vet ni som kommer träffa mig då. haha.  igår så hade jag och andrea varigt tillsammans i 10 månader. massa grattis till oss. nu måste jag avsluta ska kolla på oskyldigt dömd kl 21:00

men du, tare lugnt

Pusspåre



Bild från dagen då vi blev tillsammans :) 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis till tio månader! :)



SV: haha ja, det gör vi :D

2009-05-28 @ 21:20:33
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: madeleine

åhh, så fina bilder du lägger upp. Ett vackert ansikte på en snygg kropp behöver inte ha hår på huvudet för att vara vacker =) Det som gör mig mest upprörd är att det inte finns alternativ till dem som inte vill vara i skolan... det är ju hemskt att skolan blivit ett slags förvaring för vissa, ett mentalt fängelse.

2009-05-28 @ 21:53:52
Postat av: sandra

sv; jaa vad kul! äntligen så får man träffa dig och din andrea! :D

2009-05-28 @ 22:24:34
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Pamela

Ja, det ska bli jätte kul att träffa er båda =D Grattis till 10 månader. Tycker också att tiden går fort.. :P ha det bra. ps. vilken fin bild på er! =D

2009-05-29 @ 08:14:11
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0