Jag kan ju inte gå naken

Hejsan. som jag sa så åkte jag ut med fyrhjulingen det regnade och vi kunde inte filma så mycket. men en film blev det iaf.


Kommer bättre om några dagar.  kolla på den här så länge.





Ja andrea och jade kom förbi dyngsura var dom så vi alla tre hoppade ner i bubbelpoolen. Efter det åt vi pankakor och sedan tyckte andrea att hon skulle ta min bil till solna och det fick hon så nu har jag henes moppe här. vet inte om jag ska ta den till skolan imorgon eller om det får bli fyrhjulingen :)

Och så efter att jag badat tog jag på mig en tjocktröja bara. sen skulle jag ut och åka moppe gick upp för att hämta en t-shirt men hittade inte någon. då kom jag på att jag inte haft några t-shirts hemma under typ en vecka. och jag har knappt några hos andrea heller.  Nödlösning blev att åka iväg till stinsen in på stadium och köpa två stycken t-shirts så jag ska kunna ha nått på mig närmsta dagarna iaf sen får jag ut och handla på riktigt :)

Jag kan ju inte gå naken :)

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: apa

Nej fett äckligt

2009-05-07 @ 14:01:49
Postat av: Jimmyh

Hörru din jävla apa. Vill du bråka så e jag på men då får du fan visa ditt namn. jag skäms inte över min kropp så jag kan gå naken men du då. jävla apa. vilken skojjare..

2009-05-07 @ 18:36:33
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0