16 månader och flum med anden

tjena. helgen började i fredags och då hade ju jag och andrea varigt tillsammans i 16 månader.
jag kom inte dit fören klockan 8 men dettta hade jag med mig :)



det var populärt :)

sedan blev det lördag och då var vi på dop, så då va de ju shorta och grejer. sedan så åkte vi till väsby och drog till anden. han och jave spelade in en ny låt och så kom forsman och vega senare. sen helt plötligt var det söndag då vi igen åkte till anden. vi hittade ett par extremt stora kläder så vi hade jävligt roligt :)







lite fett arsle på sista bilden eller?

så var helgen kortfattad. kommer snart fixa ett inlägg om nya datan :)

sålänge, Pusspåre

Kommentarer
Postat av: pamela

När ska vi göra nästa låt då?? ;) längtar ^^ hehe

2009-12-01 @ 11:11:35
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0