Bild redigering

har suttit och lekt lite i photoshop. så här slutade det.

Före:



efter:



så blev resultatet.

blev rätt nöjd. tycker de ser så rent ut när de är svart bakrund. de blir clean´t.

ska göra en likadan fast med hörlurarna på men de här blev också bra tycker jag.

tycker det ser rätt fint ut utan ögonbrynen. nu har jag ju inget val för jag har inga. men jag har börjat tappa ögonfransarna också. men de skiter jag i för jag har inga problem med det alls. trivs med den jag är och det spelar ingen roll vad ni säger. nu ska jag packa mina grejer och dra till solna.

 pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla snygg ändå så några onödiga ögonbryn hit och dit spelar fanemig ingen roll i ditt läge ;)<3

2009-11-19 @ 19:39:06
Postat av: asa

Grymt bra jobbat!

2009-11-20 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0