ge mig julklappar



1 000 gig = 1 terabyte.

kostar runt 1000 lappen beroende på vart man köper den. jag skiter i märket så ska bara leta efter den billigaste som har 1 terabyte. denna hårddisk ska jag ha alla mina låtar och låt projekt på för att enkelt hitta dom och för att alla provinspelningar och sådant tar väldigt mycket plats. detta var alltså en utav sakerna jag tänkt önska mig i julklapp.



19 tums data skärm. kostar också runt 1 000 kronor. den ska jag ha enbart för texten så jag kan ha inspelningsprogrammet på våran andra 22" skärm. även här struntar jag i märke då den enbart ska avändas till mina texter. eftersom det inte ska användas till att spela spel eller kolla på film på så spelar ju kvaliten ingen super stor roll. sen kanske man kan använda den till annat också men huvud syftet är precis som hårddisken, den ska användas till att spela in musik på :)

pusspåre

Kommentarer
Postat av: Rickard

men hallå de finns ju 2 TB hårddiskar :P

2009-11-09 @ 08:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0