hatet växer

jag vill slackta er. jag kommer ALDRIG i hela mitt liv förlåta de ni gjort. jag kommer aldrig acceptera er. jag vill spotta er i ansiktet. jag vill se era ansikten blodiga. jag kommer ALDRIG i helvete få empati mot er och kan behandla er hur fan som helst. efter de ni gjort mot mig ska ni fan inte tro att jag bryr mig om jag skadar er eller inte. ni är fucking sadister som låser in ett barn. när jag var liten var ni flera. nu har jag växt och blivigt stark. möter ni mig nu en och en så kommer jag slakta er. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT HAT SOM FYLLER MIN KROPP OCH ALDRIG FÅR KOMMA UT. jag måste få yttra mig och efter de ni gjorde mot mig kan ni fan inte kalla de här för olaga hot. de är bara fakta. ni låser in ett barn som får flera slag. blir slagen med batong men jag slog tillbaka. men nu jävlar vill jag hämnas. ni tror att ni bara tog 4 månader av mitt liv men ni har fan fuckat upp hela mitt liv. jag HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR ER. jag ska fan knulla er upp och ner allihoppa. framför allt ni 2 som tog in mig till de där jävla fitt stället. tror ni att ni fixade mitt liv så kan jag förklara att ni gjorde bara tvärt om. jag blev inte ett skit bättre efter att ni "behandlat" mig. har ni hört talas om FELAKTIG BEHANDLING.

NI ÄR SÖNDER KNULLADE HORER ALLIHOPPA. HOPPAS NI DÖR IDAG.

jag var tvungen att lätta lite på mitt hjärta. de jag skrev handlar om min tid på barnpsyk år 2004. jag mår piss. och dom har fuckat mig föralltid.

till alla människor jag älskar vill jag säga. pusspåre


Kommentarer
Postat av: sandra

<3 :/

2009-11-22 @ 21:15:58
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: tobbe

ring mig om det är något finns här<3



puss älskar dig bror!

2009-11-22 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0