hypotyreos

ja den sjukdommen tror läkarna och jag att jag kanske har.

symtom i början: trött, deprimerad och allmän känsla av att nånting är fel.

det stämmer bra det. denna sjukdom innebär att man har för lite av en speciel hormon som gör att man får dålig aptit och dålig ämnesomsättning. så ska se vad prosvaren säger får dom nästa vecka. eftersom att jag har 2 autoimuna sjukdommar redan och farmor har hypotyreos så är det rätt troligt att det är den sjukdommen jag fått. så nu sitter jag här jätte trött och har ingen aptit alls inte så bra när man ahr diabetes så jag måste trycka i mig nått men får kvällningar. hoppas dom hittar svar på proverna för så här orkar man ju  inte ha det hur länge som helst.

ska ner och försöka äta nu. vi hörs lite senare.

 pusspåre


Kommentarer
Postat av: asa

:( Fy ! Jag känner med dig fina Jimmy!

2009-11-27 @ 14:16:55
Postat av: Maria

Tja. Hittade din blogg igår, och asså jävlar va grym du är. Jag kan inte sluta läsa :) Har förstått att du har varit med om rätt mycket och att din kropp fått ta en hel del stryk från sjukdomar och annat, men du verkar vara så grymt jävla stark psykiskt. Jag har själv hypotyreos sen 6 års ålder, och aa det är en rätt jobbig sjukdom, jag har alltid varit sjuk oftare än alla andra för att min ämnesomsättning är knas och jag min kropp har tagit stryk fysikt. Men precis som du skrivit, bit ihop eller bryt ihop. Du biter ihop, och det är sjukt starkt gjort. Läste även om din diabetes, att du inte är diabetiker, utan att du lever med diabetes. Det stämmer ju så jävla bra, precis som med min sjukdom, jag är inte en del av sjukdomen, sjukdomen är en del av mig. Ville bara skriva att jag beundrar dig enormt mycket för du verkar vara en otroligt stark person och man mår bra av att läsa din blogg. Fortsätt med det du gör, din musik är grym och du sprider glädje och styrka omkring dig. Läste att du skulle bli farsa också :D Lycka till med det! jag tror till 100 % att du kommer bli en grym pappa till din bebis! Lycka till med allt! :)

2010-07-09 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0