tiden går



förstår inte hur jag lyckades sova på det där sättet men det gick jätte bra i sommras. haha.

idag jobbade jag i 2 och en halv timme sedan var jimpa tvungen att åka hem och wabba.

men jag hade fullt upp ändå, idag har jag bytt framlampa, oljefilter och luft filter på min bil :) skönt att ha det gjort och framförallt nödvänigt.

sedan så blev ju jag och pappa hungriga och vad passade bättre än var sin 150 grammare på sibylla? mamma´s 4-ever.

men de jag skulle komma till är att jag åkte till andrea och ingen av oss ville sitta inne så vi drog en sväng till barkarby och kollade några butiker sedan avslutade vi med en underbart god korv på ikea :)

och nu till det otroliga.  Jag lagade mat idag! jag höll hastighets gränserna och använde blinkers hela vägen från mig till solna! båda rätt otroliga men hur som helst så tyckte min älskade Andrea om middagen och de va ju de viktigaste :) sedan har vi bara slappat och svullat godis :)

SHIT!

vilket jävla rörigt inlägg det blev men imorgon ska jag skriva klart låten så jag och pamela kan spela in och publicera den på lördag :) då har ni nått att se fram emot :)

pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0