jag är sjuk

ja nu sitter jag i soffan hos andrea. kollade bara för säkerhets skull om jag hade feber och det hade jag. har kallsvettats och mått illa sen igår kväll. sov knappt i natt och blodsockret gick som en begodalbana i natt så jag fick inte sova alls. sov 4 timmar men under tiden vaknade jag och käcka för att jag var låg. när jag vaknade klockan halv 6 klädde jag på mig sen började jag hosta så jag höll på att kräkas så låg på toa innan pappa ringde min chef sen gick jag och la mig igen. men iaf så ska jag inte tynga mig själv eller er mer nu. sitter och glädjer mig åt att jag hittade ett par fina hörlurar till min "hemma studio" som var ett bra märke och dessutom billiga.

det är alltså ett par Sennheiser HD201

kostar endast 260 kronor. så jag vet vad som händer när jag får pengar :) men nu ska jag fortsätta vila pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0