kommentarer kontrolleras innan publicering

alla hatiska, kränkande och alla övrigt idiotiska kommentarer kommer att raderas innan dom publiceras på bloggen. så har ni nått idiotiskt att säga så är det inte en så stor idé med tanke på att jag raderar den direkt och inte tar åt mig ett skit av de ni säger. ända anledningen till detta är att det här är MIN blogg och jag tänker inte tiillåta att ni skräpar ner den. hur mycket det här än provocerar er till att skicka idiotiska ANONYMA kommentarer så kommer jag inte ta åt mig och tänk på att ni ALDRIG ÄR HELT ANONYMA DÅ JAG SER ER IP-ADRESS DÅ NI KOMMENTERAR.

så nu vet ni. tack för alla fina kommentarer. pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0