Ny låt på g med anden




igår så satt jag och anden och hittade ett super skönt beat och började skriva texter. första versen är klar och nu idag så ska jag skriva på min vers sedan ska vi fixa reff och spela in så exakt när låten är klar vet jag inte. men hur som helst så är den nu igång och vi kämpar så mycket vi kan men vill inte stressa för då blir det inget bra. så låten kommer när den kommer men borde absolut senast släppas om en vecka. vad låten ska heta är ännu oklart men temat är inlåst. mer än så säger jag inte. de får ni höra :) nu ska jag kanske hitta ett annat beat och skriva en text till en annan låt men får se hur bra det går. hur som helst så släpps en ny låt snart. är det inte fantastiskt?

pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0