snart inget hår på hela kroppen



ja så mycket har jag kvar av mitt ena ögonbryn. märkte igår att jag tappat hår utanför de man har på huvudet. så nu har håret på ögonbrynen börjat försvinna. jag har börjat tappa fläckar med hår på armarna och runt om mannens käraste ägodel, ja just det precis där. men detta att jag tappar utanför huvudet betyder att jag har den värsta av sjukdommarna alopeci. jag har alopecia universalis och det innebär att man tappar ecakt allt hår på hela kroppen. de i öronen och näsan också. vilket innebär att han kommer vara konstant förskyld då man inte har något som skyddar i näsan från dam, smuts och bakterier. trode bara jag skulle tappa på huvudet men sjukdommen har tagit över. hade inte räknat med det här men vad ska man göra? pusspåre

Kommentarer
Postat av: E

Ne, fy ;_;

Har också diabetes typ 1, (haft 2 år)

är det något som kan komma med diabetesens gång?

2009-10-20 @ 20:58:06
URL: http://elinhjertamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0