ta dig i brasan



sommaren 2007 då är bilden tagen. jag jonglerar med brinnande facklor. vet inte varför jag valde denna bild men tycker den är lite fin.

igår var vi hos min kusin och hälsade på hennes bebis. världens lilla sötaste flicka en sådan liten bebis skulle man ju ha en egen eller vad säger ni?

sedan gick jag och min kusins kille nicklas ut i garaget och tittade på hans bil.



snyggt placerat avgasrör? framför ena framhjulet. röret va inte mycket längre än en meter. det donade rätt fint. helt rensat från katalycator och annat skräp.



850 hästkrafter motor :)



lite små rykigt.

nej nu ska jag träffa ted.

pusspåre

Kommentarer
Postat av: Linda Holmström

Hej hej Jimmy!

Vilka fina bilder, Niklas snor rykiga garage bilden som han gillade.

Det var jätte roligt att ni ville komma på besök hos oss, har läst din blogg och älskar den och beundrar dig och din familj. Fortsätt kämpa! Hälsa Andrea, kom igen i vinter när isen lagd sig kan vi köra lite isbil. Ps Bra låtar o texter. Kram Linda

2009-11-02 @ 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0