vart tog ögonbrynen vägen?



ja nu när jag tappat istort sätt allt hår på huvudet så började jag tappa mina ögonbryn. jag hade tappat så mycket så det såg välldigt konstigt fram så då tog jag bort hela ögonbrynen istället för att gå och vänta på att dom ska försvinna för de händer ju tillslut iaf. men nu har jag tappat hår överallt på hela kroppen inte allt hår än men överallt på alla kroppsdelar så finns det fläckar utan hår utom under armarna. men de kommer nog snart det med. ögonfransarna sitter också kvar men det är bara en tidsfråga. känner hur min kropp sviker mig med alla sjukdommar men de e bara att välja ska jag BRYTA IHOP ELLER BITA IHOP? bita ihop tycker jag låter bättre. det är bara kämpa. just nu känner jag att min adhd inte sammarbetar med mig är fruktansvärt rastlös och uttråkad. blie snart galen men ska hålla mig i skinnet. pusspåre

Kommentarer
Postat av: linus

shit inte bra ju:O

2009-10-25 @ 22:17:54
URL: http://linos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0