14 år sedan

japp kan du tänka dig att denna lilla 2 åriga unge växt upp och gjorde de ingen förälder vill se. att han blev inlåst och hamnade på fel spår. mina barn ska få de jag aldrig fick.



bilden är på mig för 14 år sedan. då jag var 2 år gammal. men jag kan inte säga, önskar att man kunde gå tillbax och vara liten, problemen fanns ju redan då. hade ju redan diabetesen som var  ett tillräckligt stort problem redan då sedan blev allt bara värre. saknar när man sprang runt och inte behövde tänka så mycket.

nu hittade jag fler gamla bilder fårn 2005 från midssomar. jimpa som jag nu jobbar, han och jag och anton hade en liten insident i poolen då vi startade ett vattenkrig.



jimpa på väg upp ur poolen. alla satt och åt när vi började men att kasta flaskor på varnadra fulla med vatten sedan avr det vatten slangen ochs edan blev det barn poolen. helt plötsligt stod det 40 pers och kollade på vårat vatten krig. alla skratta åt jimpa som hade gätt sig på 2 killar med adhd. inte så smart men roligt hade vi. min extremt svankiga rygg och min fina cykel rumpa bjuder jag på :)



gaaaaaah du ska ner i poolen igen.



haha jag lyckades :) men vad blöt jag var då :) men jag lyckade. kan säga att jag fick ganska många kommentarer för att jag hade vita byxor och svarta kallingar. syndes ganska ordentligt men vafan de e bara att bjuda på sig själv :) fast jimpa va faktiskt snäll då jag fick låna en tjocktröja av han efteråt men mamma hade ju tagit med sig ombyte med alla andra kläder :)



nej nej nej. jag vill inte bada igen. måste tilllägga att jag hamnade i poolen sist :) men de  va de de:) lovar att jag och jimpa kommer överens bättre på jobbet än i poolen haha.



en torr bild fårn 2005



haha vilken steekare. haha från rättvik 2006 :)



en svettig cykel bild från midsommar 2007.



sladdar med en gokart på isen i början av 2008 men nu ska jag vidare. pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0