inte ett enda utbrott

jag fick ju ett stort utbrott sen började jag röka igen och sen dess har jag inte haft ett enda utbrott. någon annan med adhd/damp eller någon liknande sjukdom som funkar likadant? förstår inte hur de kna hjälpa så mycket att röka. men jag förkortar hällre mitt liv med några år genom att röka än att få sitta i fängelse för att jag fått utbrott och gett mig på någon. jag vill gärna sköta mitt jobb och se mina barns uppväxt och aldrig behöva ringa från en häktes telefon. hade jag inte rökt så hade jag nog suttit häktad just nu för antingen grov misshandel eller dråp. men ciggen gör mig lugn. jag vill absolut inte röka när jag får barn då det skadar dom och jag blir en dålig förebild. men vem är det bästa förebilden en pappa som röker eller en pappa som sitter i fängelse? sen så behöver jag inte blåsa röken i ansiktet på mina barn heller. hällre förkortar jag mitt liv än att tillbringa det i fängelse. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Ja, klart jag är nöjd med svaren :)

Vad skulle hända om du glömmer eller struntar i att ta dina mediciner? Mot ADHD:n menar jag då såklart.

Jag skriver gärna mer med dig, även om det kan ta lång tid mellan mina svar. Har haft fullt upp nu ett tag + varit sjuk.. Ha det gött!! /Lisa

2009-09-16 @ 18:30:48
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag föredrar att du går tillbaka till Magnus och får ny medicin. Jag vill inte att du röker

2009-09-16 @ 21:46:16
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag föreslår att du går tillbaka till Magnus och får ny medicin. Jag vill inte att du röker

2009-09-16 @ 21:46:39
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0