jag drog i handbromsen men släppte hade jag gått ut hade jag slagit ihjäl dig

jag satt i bilen med jobbar kläderna på. vilket betyder att skorna med stålhetta var på. jag åkte här i solna så ser jag en kille springa mitt i vägen alltså mellan filerna. jag körde 30 som man får göra sen stannar han mitt i vägen och drar upp händerna i lufterna. han tyckte alltså jag skulle stanna och släppa över honom men hur fan skulle jag veta åt vilket håll han skulle när han sprang i mitten. jag bromsade ner lite, han stod kvar i mitten så jag gasade igen. då drar han händerna ännu högre och när jag åker förbi drar han knytnäven i min bil. han slog handen rakt i min bil. I MIN BIL. jag drog handbromsen med en tanke i huvudet. nu slår jag ihjäl han. jag hade stållhettan på och var bered att sparka knäskålarna av han. tänkte sänka honom, jag var så jävla arg. vafan ingen rör min bil. vem fan slår på någons bil. jag var så arg och tänkte nu smäller det men jag lyckades tänka nej jimmy nej jimmy nej jimmy. så jag släppte handbromsen och åkte hem till andrea. jag ba gick och drog in luft för att inte koka över. så fort jag kom fram tog jag en cigg för att lugna mig. jag var så galen. hade jag stannat så hade jag slagit ihjäl han. tur att jag inte gjorde det, men det var nära riktigt jävla nära.

hur kan man slå på någons bil? man vet aldrig vad föraren är kapabel till!

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Mysisgumman

En otroligt bra blogg. Tittar in och läser lite till sen. Måste iväg nu. Kram Mysis

2009-09-09 @ 13:42:52
URL: http://izdrottningen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Och man vet ju inte vad det var för galning i gatan, han kanske var påtänd. Tack och lov att du inte gick ut, du är för värdefull för mig... skulle vilja vara din goda fé och kunna trolla bort allt jobbigt i ditt liv ;)

2009-09-15 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0