Jimmyh - bara flyga iväg

yes ni ser rätt, jag har redan släppt en ny låt. jobbat på den hela dagen.

 




lyrics:

Jag vill bara sätta mig ner och kunna andas ut, fortsätter det så här kommer kroppen ta slut. Orkar inte längre vill bara vila. Tack andrea för att du står vid min sida. Orkar inte ta några sömn tabletter så de slutar med sömnlösa nätter. Käkade propavan men kände mig bäng vill bara kunna somna i min säng. De vore så lätt utan problem. Inga aggresioner pallar inge mer. Käkar två tabletter för att hålla mig lugn men får inte sova en ända blund. 

 

Har länge funderat på att bara sticka, skaffa mig ett bättre liv, de går inte, FITTA. Har du känt att du inte får nån luft, hela kroppen skakar, jag kan inte andas. Jag hoppas kunna vakna men det är ingen dröm. så lätt att bara vakna men jag fortsätter skaka.

 

Vill bara flyga iväg och slippa de här ett ta, orkar inte jobba flera timmar varje dag. Slippa all stress och kunna koppla av. Släppa allt och vila ett tag.

 

Vill bara flyga iväg och slippa de här ett ta, orkar inte jobba flera timmar varje dag. Slippa all stress och kunna koppla av. Släppa allt och vila ett tag.

 

Varje gång jag reser mig snubblar jag till kroppen vill bara ligga still. De sliter på hjärtat och jag hör hur det slår, de dunkar brutalt, snart får jag magsår. Känner mig utbränd är bara 16 år. Orkar inga fler plågsamma år.

 

Vill bara flyga iväg och slippa de här ett ta, orkar inte jobba flera timmar varje dag. Slippa all stress och kunna koppla av. Släppa allt och vila ett tag.

 

Vill bara flyga iväg och slippa de här ett ta, orkar inte jobba flera timmar varje dag. Slippa all stress och kunna koppla av. Släppa allt och vila ett tag.

 

 

När jag väl kommer hem för att lugna mig, blir det snabbt knas då mamma stressar mig. jag skriker efter hjälp och försöker lugna dig men du fattar inte hur de skadar mig.

 

Ta allt som de kommer så slipper du ånger, ingen panik lyssna på min musik, de här går ut till er som förstår vad de handlar om. Ge mig kritik så ni slipper höra skit.

 

 det var den låten det. kommentera och ge mig kritik. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Jeppe

denn första var bättre inte för jag skulle kunna göra hälften så bra men endå :)

2009-09-30 @ 23:33:21
Postat av: Cilla

Tycker tvärtom den här var bättre:D

2009-10-01 @ 19:07:19
URL: http://check.devote.se
Postat av: Marcus Larsson

Lägg rappen på hyllan mannen, inte din grej.

2009-10-11 @ 17:00:36
Postat av: madeleine

Allt som hjälper dig att härda ut och hitta de små guldkornen i livet som får dig att fortsätta kämpa är bra, jag gillar din rap =) Sista raden skulle du kunna få till med bättre tajming. Fortsätt, du kommer att visa att du behärskar även det här bättre och bättre. Gör du musiken i bakgrunden också? Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Kram

2009-10-16 @ 01:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0