upp 5 utan att längta hem

Om du tänker som du alltid gjort, gör som du alltid har gjort så kommer resultaten alltid bli som dom varigt.

rätt kloka ord tycker jag.

ja igår gick jag upp klockan halv 5 och var på jobbet klockan 6. jobbade i 9 timmar så var rätt slut efteråt. idag gick jag upp klockan 5 och var på jobbet klockan 6. jag kollade knappt på klockan under hela dagen igår och idag. kommer ihåg när jag praktiserade på siba då kolla jag klockan hela tiden och skrek inombords jag vill hem. men nu flyter dagarna på och jag gillar att jobba. igår tog vi bort asfalt grävde en grop och drog fram en telefon kabel. idag har vi jobbat med att fylla igen en annan grop men kranen på bilen gick sönder så jag slutade runt 11 tror jag.

jag har tagit bildet på mina byggkläder och på kranbilen men datan vill inte sammarbeta, den känner inte av mobilen så nu får ni inga bilder.

jag jobbade lite på högtalarlådan igår så nu är det glasfibermatta över hela lådan och spacklat lite. bilder och mer uppdateringar kommer men nu när jag inte kan ladda upp bilderna får jag inte så stor lust att skriva så mycket mer. men tänk på sitatet jag skrev och ha det bra.



den här bilden visade jag innan och undrade om någon viste vad den betyde. det är märket för diabetes det ser ju ut som en blomma men är bara stora bokstaven D. 5 stycken D som sitter ihop. men nu ska jag vidare. bilder kommer jag lovar. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!!

Jag blir lite mållös av det du skriver. Hur gärna jag vill förstå är "jag förstår vad du menar" det sista jag vill och kan skriva. Men jag ska försöka förstå i alla fall :)

Det är hemskt att inte få vara ett barn, det är man så kort tid av livet ändå.

Föddes du med diabetes och adhd? Kan man få adhd när man blir äldre? Jag är inte så insatt i det, men det finns inget man kan göra åt det va?

Shit, inlåst på psyke som 10åring, det är ju helt sjukt!! Så borde det verkligen inte få vara!!

Skönt att du inte känner att jag tränger mig på, fortsätter gärna att skriva med dig. //Lisa.

2009-09-04 @ 16:47:36
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0